Marlies Dekkers kiest Oxyma als omni-channel CRM partner

De ontwerpen van Marlies Dekkers worden over de hele wereld verkocht en (inter)nationaal gezien als toonaangevend, innovatief en baanbrekend. Door de groei en de steeds belangrijkere rol van online in de internationale groeiambitie, heeft Marlies Dekkers Oxyma gevraagd om het voortouw te nemen bij het invoeren van een omni-channel contactstrategie die de verschillende bronnen van online en offline data van Marlies Dekkers combineert.

‘Personalisatie in de verschillende kanalen is de kern van onze internationale groeistrategie. In Oxyma hebben we de partner gevonden voor creëren van een CRM-strategie en het optimaliseren van marketing activiteiten door middel van marketing automation. We zijn ervan overtuigd dat onze klanten de ultieme branded shopping-ervaring zullen krijgen met de creativiteit van Marlies Dekkers, en de omni-channel expertise van Oxyma’, verklaart Jerome Orlemans, Hoofd eCommerce.

Met een hybride team van consultants en marketing intelligence specialisten, zal Oxyma helpen bij ontwikkeling van de strategie, uitvoering van de 1:1 marketing inspanningen en het verschaffen van inzicht in de opbrengst en resultaten van deze inspanningen ter plaatse op het kantoor van Marlies Dekkers. Het doel is om de customer lifetime value, evenals het totale bedrijfsvolume te verhogen, door het toevoegen van relevantie en innovatie in de communicatie.

‘De klant centraal zetten en alle communicatie rond deze klant organiseren is de kern van het creëren van customer value. Wij als team kijken uit naar het helpen van Marlies Dekkers met de verhoging van de waarde voor, evenals de waarde van de klant’ zegt Margot Giel, die eindverantwoordelijk is voor het Marlies Dekkers account bij Oxyma.

Een gespecialiseerd deel van Oxyma, Oxyma Fulfilment Solutions, is ook betrokken bij dit partnerschap. Zij zullen de invoering en uitvoering van een gift voucher faciliteren. Dit zal Marlies Dekkers in staat stellen om customer loyalty te verbeteren, meehelpen nieuwe klanten aan te trekken en de marktpenetratie te verhogen.

Nominatie DDMA Customer Data Award

We zijn trots dat we samen met Marlies Dekkers zijn genonimeerd voor de DDMA Customer Data Award! De vakprijs wordt uitgereikt aan organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weten toe te passen. Op 9 november, tijdens de Award Night, worden de winnaars bekend gemaakt.

No comments.

Comment

*