Oxyma-agency aFrogleap sponsor van World Summit AI in Amsterdam

Amsterdam, 15 mei 2017 – aFrogleap, by Oxyma – binnen omni-channel bureau Oxyma gespecialiseerd in Artificial Intelligence en Mobile – heeft zich als gold-sponsor verbonden aan de wereldwijde conferentie over artificial intelligence (AI). Deze World Summit AI wordt op 11 en 12 oktober gehouden in Amsterdam. Het is wereldwijd het eerste event waarop het volledige ecosysteem van AI, inclusief koplopers als IBM, Amazon, Netflix en Uber wordt samengebracht.

Tijdens de World Summit in Amsterdam zal de wereldwijde AI-gemeenschap elkaar ontmoeten en de laatste trends en ontwikkelingen uitwisselen. De focus van het event ligt op toegepaste AI. De markt van artificial intelligence groeit snel: de eerste gegevens wijzen erop dat dat in 2016 voor ruim 4,6 miljard euro werd geïnvesteerd in AI-startups.

Kennis delen en netwerken

Tijdens het tweedaagse event worden onder meer innovatie-cases getoond, presentaties gegeven en workshops georganiseerd over diverse ontwikkelingen in AI. Meer dan 2.000 deelnemers doen actief mee, gaan in gesprek en zetten zich gezamenlijk in om de AI-industrie verder te brengen. Onder de vele sprekers tijdens de World Summit zijn onder meer Tony Jebara (director machine learning bij Netflix), Ralf Herbrich (director machine learning bij Amazon) en Bart Fussel (CEO en co-founder van aFrogleap, by Oxyma).

Artificial intelligence is een belangrijk thema voor Oxyma. Bart Fussel: “AI is de volgende grote evolutie. Het doel is alles slimmer en meer intelligent te maken. AI’s impact is vergelijkbaar met het die van het internet waarbij iedereen en alles met elkaar verbonden is geraakt. Nu steeds krachtigere algoritmen de consumentenervaringen beter maken en de lat van de verwachte kwaliteit hoger leggen, zal dit steeds meer consumentenmerken inspireren om aan de slag te gaan met de toenemende mogelijkheden en toepassingen van AI.”

AI Marketing Unleashed

Afgelopen februari organiseerde Oxyma een AI hackathon waar haar specialisten diverse prototypen ontwikkelden. Die specialisten zijn deze maand weer actief op events rond dit onderwerp. Zo houdt Oxyma een presentatie over ‘Hyperpersonalisatie in relatie tot AI’ tijdens de IBM Watson meetup op 15 mei. Bovendien wordt op 30 mei voor klanten en andere geïnteresseerden het event An Introduction to AI georganiseerd bij aFrogleap in Amsterdam. Tijdens het interactieve event worden op toegankelijke wijze praktische toepassingen in marketing, sales en service gepresenteerd en van gedachten gewisseld over nieuwe businessmodellen en hoe die stap voor stap te realiseren. Geinteresseerden kunnen zich hier aanmelden.

No comments.

Comment

*