Oxyma bij Digital Marketing Live

Op donderdag 1 juni is het zover: Digital Marketing Live 2017. Het grootste event van de Benelux op het gebied van online marketing, -advertising en interactieve media.

Digital Marketing Live wordt georganiseerd door Emerce. Ruim 180 (inter)nationale sprekers en meer dan 2000 bezoekers komen bijeen in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Oxyma is dit jaar aanwezig als bezoeker, spreker en host van 4 verschillende round tables. Benieuwd naar de inhoud? Lees hieronder meer.

Hoofdsessie

  • Titel: Unlocking customer value bij NS
    Waar: Stage 1
    Wanneer: 11:20 – 11:50
    Wie: Arjen Hettinga (Client Service Director bij Oogst by Oxyma) & Joost Kaart (Online Marketeer bij Nederlandse Spoorwegen)
    Inhoud: Hoe transformeert NS stap voor stap van een sales gedreven naar een meer consument gedreven organisatie? In deze sessie wordt toegelicht hoe NS deze succesvolle transitie heeft gemaakt. Key is het praktisch verbinden van business, consumer journey, creativiteit, data en technologie. Er wordt ook uitgebreid stil gestaan bij de grootste uitdaging: het meekrijgen en ontwikkelen van een complexe organisatie.

Round tables

  • Titel: Hoe zet je data om in sales?
    Waar: Nr. 14
    Wanneer: 10:00 en 13:00 (duur is 30 minuten)
    Wie: Michael van Koppen (Online Marketing Consultant bij Oogst by Oxyma)
    Inhoud: Data vormen de basis van relevante advertising. Met een Data Management Platform (DMP) kan je klant- en gedragsdata verzamelen, beheren en gebruiken om relevant te zijn voor je online doelgroep. Tijdens deze sessie wordt op basis van klantcases ingegaan op hoe je data praktisch kunt omzetten in leads en sales.
  • Titel: Hyperpersonalisatie met Customer DNA en Data Driven Creativity
    Waar: Nr. 14
    Wanneer: 10:45 & 13:45 (duur is 30 minuten)
    Wie: Serge van Marion (Creative Director bij Oxyma) & Raymon de Kruijff (Managing Consultant bij Oxyma)
    Inhoud: Merken met lef dromen van 1-op-1 communicatie met hun mondige consumenten. Maar voorkom dat je belandt in een nachtmerrie, met een overload aan data en nutteloze profielverrijkingen. Customer DNA en Data Driven Creativity brengen je een stap dichterbij. De Kruijff en Van Marion pleiten voor hyperpersonalisatie in een consument-gedreven aanpak. Luister je als merk naar de massa of kies je voor ‘inclusive design’ door te luisteren naar steeds kleinere segmenten?
  • Titel: De toekomst van loyalty programs
    Waar: Nr. 14
    Wanneer: 11:30 & 14:30 (duur is 30 minuten)
    Wie: Bülent Candan (Commercial Director bij OFS by Oxyma)
    Inhoud: In de wereld van vandaag verwachten consumenten een vloeiende, omni-channel consumer experience. In de sessie gaan we in op hoe we moderne loyalty programs een continue en diepere engagement realiseren door slimme toepassing van innovatieve maar bewezen technologie (o.a. gamification, augmented reality)!
  • Titel: Hoe zet je social data in voor je content marketing strategie?
    Waar: Nr. 14
    Wanneer: 12:15 & 15:15 (duur is 30 minuten)
    Wie: Ragna Jansen (Social Insights & Research Manager bij Your Social by Oxyma)
    Inhoud: Social data gebruik je niet alleen voor je social media activiteiten. En je social inspanningen meet je niet enkel op social. De consument is omnichannel, ervaart zijn eigen journey en denkt niet in kanalen. Tijdens deze sessie bespreken we hoe je meer uit je social data kunt halen zodat je omnichannel content marketing strategie tot nog betere resultaten leidt.

Kijk voor meer informatie op de website van Digital Marketing Live.

Kun je er helaas niet bij zijn? Hou op 1 juni ons Instagram account in de gaten voor behind the scenes  foto’s en filmpje’s om Digital Marketing Live 2017 mee te maken.

 

No comments.

Comment

*