Oxyma finalist Europese Selligent Awards

Rotterdam, 4 mei 2017 – Omni-channel bureau Oxyma is met haar NS International-case genomineerd voor de Europese Selligent Awards 2017. De winnaar wordt in juni bekendgemaakt tijdens het Consumer-First Summit op Malta. Hier houdt Selligent van 19 tot en met 21 juni dit jaar haar jaarlijkse Europese conferentie.

Oxyma kreeg van NS International de opdracht te helpen consumenten beter te bedienen en de dienstverlening nauwer aan te laten sluiten op hun vragen en hun gedrag. Specialisten van Oxyma bouwden een platform waarbij in real-time zo compleet mogelijke persoonlijke klantprofielen worden gecreëerd en gekoppeld aan meerdere, interactieve kanalen. Hierdoor ontvangen consumenten op het juiste moment voor hun relevante informatie over dienstverlening of krijgen ze aanbiedingen. Door continu te luisteren naar de consumenten van NS International en de data rond hun gedrag en vragen optimaal te gebruiken, heeft NS International nu meer persoonlijke en impactvolle contacten met consumenten.

Oxyma slaagde erin om voor NS International een ‘universal data-hub’ te creëren waarin de consumentengegevens uit een groeiend aantal bronnen – momenteel acht – structureel worden verbonden en gebruikt. Hiermee wordt van iedere consument een persoonlijk profiel gemaakt. Deze data worden verrijkt met mogelijk relevante gegevens voor consumenten, zodat zij meer persoonlijke en relevante informatie en aanbiedingen ontvangen. Zo ontstaan klantcontacten die verder gaan dan de data die zijn gebaseerd op hun eigen gedrag.

Duidelijke resultaten

De goede resultaten die NS International boekt met de aanpak van het omni-channel bureau zijn aanleiding dat Oxyma tot finalist is gekozen van de Europese Selligent Awards. Het consumentensentiment ten opzichte van NS International steeg met 70%, het percentage consumenten dat gepersonaliseerde e-mails opende en doorklikte op de informatie ging omhoog met 65% en de verkopen (conversie) namen toe met 13%.

Over Selligent

Selligent is wereldwijd de grootste onafhankelijke aanbieder van één-op-één oplossingen voor relatiemarketing. Jaarlijks organiseert Selligent een Europese netwerkconferentie waarin het tijdens de Consumer-First Summit de Selligent Awards uitreikt. Dit jaar is de conferentie van 19 – 21 juni op Malta.

No comments.

Comment

*