Oxyma vijf keer 5-sterren Emerce 100 categorieën

Rotterdam, 7 april 2017 – Oxyma is de nummer één in vier categorieën in het Emerce 100 onderzoek naar de beste bedrijven in e-business in 2017. In een andere categorie eindigde Oxyma in de top 2. Dat blijkt uit de jaarlijkse ranglijst van Emerce en onderzoeksbureau Motivaction die vandaag wordt gepubliceerd. Omnichannel bureau Oxyma behaalde 5 sterren in de categorieën: Mobile, Analytics & Optimalisatie, Digital Marketing, Social & Content en E-mail marketing. Voor de categorie Mobile scoorde Oxyma zelfs 5,5 sterren.

Oxyma stijgt hiermee met stip in het imago-onderzoek van Emerce  uitgevoerd door Motivaction.
Jos van Loo, CEO Oxyma:

“Wij zijn trots op de waarderingen die we krijgen in het onderzoek. Zeker omdat het een onderzoek is onder beslissers in de markt die ons een ranking geven op basis van onder meer kennis, prijs-kwaliteitverhouding, betrouwbaarheid en flexibiliteit. Maar het gaat voor ons verder dan de individuele scores op de diverse categorieën. Oxyma is als enige erin is geslaagd om de nummer één in vier categorieën te worden. En in een categorie top 2. Dat geeft ons extra energie om te blijven presteren voor onze klanten en voor hen onze belofte waar te maken: unlock customer value.”

Oxyma CEO Jos van Loo (uiterst rechts) ontvangt allereerste Emerce 100 van Gijs Vroom  MD Emerce (midden) op O’17 event.

5 x 5 sterren

Oxyma behaalde 5,5 sterren in Mobile, 5 sterren in Analytics & optimalisatie, 5 sterren in Digital Marketing, 5 sterren in Social & Content en 5 sterren in E-mailmarketing (op een schaal van 7). Bij Oxyma horen de specialistische bedrijven aFrogleap, Oogst, OFS en Your Social.

O’17

Samen met klanten en partners vierde Oxyma de behaalde scores op 6 april tijdens het event O’17 in Rotterdam. Hier lanceerde Oxyma haar nieuwe campagne ‘Make your data count’. Een verwijzing naar de kracht van het bedrijf om met creativiteit, data en technologie de werkelijke klantwaarde van merken en bedrijven te ontsluiten. De brede score in maar liefst vijf categorieën in de Emerce100 onderbouwt deze kracht van Oxyma om bedrijven en business met elkaar te verbinden.

Hans Mulder, Managing Director SEAT Nederland en voorzitter marketing board Pon’s Automobielhandel, was een van de 150 aanwezige klanten op O’17:

“Oxyma combineert het beste van twee werelden. Ze hebben de verschillende specialisten en zijn actief over het gehele speelveld van omnichannel marketing. Zij helpen Pon Automobielhandel en mij om alle data in ons bedrijf te ontsluiten en om te zetten in waardevolle CRM en marketingprogramma’s voor onze dealers en klanten. Voor mij geen verrassing dat Oxyma goed scoort, het is de speler die bedrijven echt kan helpen transformeren naar de behoeften van consumenten in deze tijd.”

 

Over Oxyma

Oxyma helpt merken om hun werkelijke waarde voor klanten te ontsluiten: unlock customer value.  Door de transformatie naar sterk relevante organisaties die luisteren naar hun klanten en in staat zijn om hen steeds weer de beste klantervaring te bieden. Met meer dan 340 marketeers, data-scientists, creatives en technologie professionals zorgt Oxyma voor de verbinding tussen business, creativiteit, data, technologie, en mensen. In nauwe samenwerking met marketeers van onder meer BMW, Adobe, KPN, NS, Air France-KLM, Nuon, Unilever Food Solutions, AS Watson, VodafoneZiggo, Audi en Volkswagen en T-Mobile. Beslissers bij consumentenmerken waardeerden bedrijfsonderdelen van Oxyma  in 2017 vijf keer met 5 sterren in Emerce 100 categorieën: Mobile, Analytics en Optimalisatie, Digital Marketing, Social & Content en E-mailmarketing. In 2016 werd Oxyma bekroond met de Dutch Interactive Award (DIA) in de categorie Data. Bij Oxyma horen de specialistische merken aFrogleap, Oogst, OFS, Your Social. Er zijn kantoren in Amsterdam, Breda, Rotterdam, en Dubai.

No comments.

Comment

*