Aftrap Shopping Tomorrow 2020 - People Based Marketing

Door Oxyma -

Ook dit jaar zit Oxyma, a Merkle company, weer één van de expertgroepen voor. Samen met één van onze strategische partners Selligent hosten we de groep: People Based Marketing, van collecting naar connecting. 
De aftrap heeft inmiddels plaatsgevonden en we kijken uit naar een inspirerend jaar waarin we met vele (retail) professionals werken aan het boek waarin we de resultaten presenteren.

 

Hoe gaat de retail een betere connectie maken met mensen?

Waar we nu nog steeds vaak zien dat retailers jagen op nieuwe klanten en ondertussen vergeten ook met hun huidige klant een echte relatie op te bouwen, is het tijd voor een nieuwe aanpak denken wij. Van collecting naar connecting! In het tijdperk waar de consument de controle heeft overgenomen in het koopproces is het zaak een aantal zaken anders te gaan doen. De consument neemt geen genoegen meer met alleen herkend te worden maar wil ook gekend worden. We zullen meer moeten gaan werken vanuit respect, empathie en ritme voor en van de consument. Dat betekent niet meer jagen op een nieuwe klant of nieuwe aankoop. Maar de relatie met de persoon koesteren en handelen vanuit klantwaarde. 

Op 18 juni kwam de expertgroep bij elkaar bij ons op kantoor voor een inspirerende sessie, goede gesprekken en een leuk samenzijn. 

Expertgroep

Gedurende dit jaar zullen we op verschillende momenten bij elkaar komen om stap-voor-stap te werken aan de succesfactoren, welke ten grondslag liggen aan deze “people based” ambitie.
De groep wordt voorgezeten door: Raymon de Kruijff (VP Customer Strategy - Merkle) en gehost door Ramses Bossuyt (Director Client Succes – Selligent) en Just Greve (Business Development Manager - Merkle).

Meer info op shoppingtomorrow.nl

Ja! Ik wil graag de laatste updates ontvangen.

Ik ben:

 

Ik werk bij:

Branche:

Ik ben geïnteresseerd in:

  • Max. 2 e-mails per maand
  • Wijzig je gegevens later via de e-mails