Ervaar zelf de kracht van e-mail

Door Michelle van den Berg -

Ook dit jaar weer is e-mail het belangrijkste kanaal van de online marketingmix. E-mailmarketing wordt vooral ingezet voor het genereren van traffic naar de website of winkel, stimuleren van verkoop en branding (email benchmark, 2018)

 

Oké, e-mail is dus nog steeds erg belangrijk, waarom zouden we dan niet proberen om in elke e-mail de lezer te verassen met creatieve content en innovatieve toepassingen? Er is zoveel mogelijk. We zouden er (nog meer) boeken over kunnen schrijven. Maar dit is toch veel leuker om zelf te ervaren? Dat vinden wij in ieder geval. Daarom hebben we iets leuks voor je!

Schrijf je nu in voor onze serie van 5 creatieve e-mails

Ervaar de mogelijkheden van e-mail zelf in de vorm van ... e-mail! Laat je inspireren door GIFjes, carrousel, content en meer. Meld je aan voor 5 e-mails waarin elk één toepassing plus een succesvolle e-mail case wordt uitgelicht en toegelicht. Na de 5 e-mails stopt deze campagne automatisch. 

inspireer mij
 

Ja! Ik wil graag de laatste updates ontvangen.

Ik ben:

 

Ik werk bij:

Branche:

Ik ben geïnteresseerd in:

  • Max. 2 e-mails per maand
  • Wijzig je gegevens later via de e-mails