Marketing Imperatives: een roadmap naar people-based marketing

Door Lisanne Scheffers -

Vanuit ons hoofdkantoor in de Verenigde Staten komt om het jaar een nieuwe editie van de Marketing Imperatives uit. Dit is alweer de zevende editie en dit e-book geeft een bruikbare roadmap om een klantgerichte strategie te implementeren, met als einddoel om relevantere en persoonlijkere ervaringen te creëren.

The road to people-based marketing has different starting points, but the destination is the same.

Imperatives kan het beste vertaald worden naar imperatieven, maar dan weten we nog steeds niet echt veel. Het betekent essentiële zaken, in dit geval dus de essentiële zaken die je moet weten over moderne marketing.

De imperatives van dit jaar zijn:

  • Integrate your customer strategy;
  • Integrate your technology stack;
  • Integrate your execution.

De Marketing Imperatives van 2019 zijn nu beschikbaar in een Europese versie! Download Merkle's e-book en leer hoe je je klantstrategie, marketing-technologie en executie voor succesvolle people-based marketing integreert. 

Download E-book

Het is ook mogelijk om een verdere deep dive op deze imperatives te doen dankzij de webinar series. De eerste webinar is al geweest maar de volgende twee komen er binnenkort aan en zullen je meer vertellen over technology stack en execution.

Ja! Ik wil graag de laatste updates ontvangen.

Ik ben:

 

Ik werk bij:

Branche:

Ik ben geïnteresseerd in:

  • Max. 2 e-mails per maand
  • Wijzig je gegevens later via de e-mails